Toate comenzile efectuate prin www.roviniete.ro se supun contractului legal de distribuire de roviniete pe care Scala Assistance il detine. Efectuarea oricarui tip de comanda implica acordul implicit si explicit al utilizatorului cu termenii contractului de distributie. La cererea dumneavoastra, facturile emise se pot certifica prin semnatura electronica (conform prevederilor Legii nr. 455/2001).
Se accepta si cumparatori din alte tari si/ sau livrarea catre alte tari.
Tariful rovinietei include T.V.A. si livrare gratuita prin e-mail! Nu se percep taxe suplimentare rovinietei!
ATENTIE!
Conform Legii comertului electronic (Legea 365/2002 cu modificarile aduse prin legea 121/2006) - "Art. 7: Validitatea, efectele juridice si proba contractelor incheiate prin mijloace electronice
(1) Contractele incheiate prin mijloace electronice produc toate efectele pe care legea le recunoaste contractelor, atunci cand sunt intrunite conditiile cerute de lege pentru validitatea acestora.
(2) Pentru validitatea contractelor incheiate prin mijloace electronice nu este necesar consimtamantul prealabil al partilor asupra utilizarii mijloacelor electronice.
(3) Proba incheierii contractelor prin mijloace electronice si a obligatiilor care rezulta din aceste contracte este supusa dispozitiilor dreptului comun in materie de proba si prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. "
Prin exceptia mentionata de art. 16 din OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, rovinietele (taxele de utilizare a infrastructurii rutiere din Romania) NU pot fi returnate si nu sunt necesare prevederile speciale privind garantia si service-ul aplicat asupra produsului/ serviciului:
" Art. 16 - Exceptari de la dreptul de retragere - Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
.....
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.”
Informatiile furnizate de Utilizatori vor fi stocate de catre SCALA ASSISTANCE in format electronic si nu vor fi livrate catre nicio alta terta parte, decat celor implicate in mod direct in furnizarea serviciilor specifice site-ului www.roviniete.ro.
Mijloacele tehnice pe care furnizorul de servicii le pune la dispozitie destinatarului pentru identificarea si corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor sunt: e-mail (office @ roviniete . ro) sau fax: 004.0264.593.707.
Termenii si conditiile prezentate sunt valabile si se aplica pentru toate website-urile pentru care SCALA ASSISTANCE are calitatea de autor / proprietar / administrator.
Contractele se supun reglementarilor emise de catre C.N.A.I.R. S.A. impreuna cu modificarile ulterioare.
Termenii si conditiile de folosire se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, solutionarea litigiului va fi considerat de competenta instantei judecatoresti.
Serviciul contra cost de alertare prin SMS
Informatiile furnizate prin SMS se bazeaza pe datele introduse de catre Utilizator in momentul in care a fost plasata o comanda.
In timp ce Scala Assistance asigura faptul ca informatiile sunt puse la dispozitia Utilizatorului, cu promptitudine si cu acuratete, Utilizatorul este responsabil pentru furnizarea unui numar corect de telefon si mentinerea unui telefon mobil compatibil SMS text si retea unde Scala Assistance poate trimite mesaje text.
Utilizatorul este responsabil pentru a asigura conectarea la o retea mobila capabila sa primeasca servicii SMS. Utilizatorul intelege ca, in cazul in care telefonul este oprit, deconectat pentru orice motiv sau este in afara ariei de acoperire pentru o perioada de 24 de ore sau mai mult, furnizorul de retea de telefonie mobila al acestuia poate sterge orice mesaje SMS care urmeaza sa fie primite.
Serviciul de alertare prin SMS poate, in orice moment, sa fie afectat negativ de probleme la reteaua de telefonie a Utilizatorului, de evenimente de forta majora sau de interferente in aria de acoperire a retelei. Scala Assistance nu este raspunzatoare pentru niciun tip de pierderi, daune sau cheltuieli, suportate direct sau indirect, ca urmare a unor dificultati cauzate de furnizorul de telefonie mobila al Utilizatorului.
Alerta prin SMS se primeste inainte cu o zi calendaristica fata de data expirarii rovinietei. Timpul de livrare depinde de mai multi factori, cum ar fi fezabilitatea traficului pe reteaua de telefonie mobila sau daca telefonul mobil al Utilizatorului este pornit. Prin urmare, acest timp nu poate fi garantat de catre Scala Assistance. Scala Assistance nu este un operator de retea de telefonie mobila si nu garanteaza livrarea mesajelor text SMS.
Utilizatorul trebuie sa puna la dispozitie un numar de telefon mobil corect. Completarea unui numar de telefon gresit atrage dupa sine imposibilitatea Furnizorului de a livra serviciul.
Serviciul va fi disponibil din momentul emiterii rovinietei pana inainte cu o zi calendaristica de expirarea acesteia sau o alta perioada pe care Scala Assistance o poate recomanda prin intermediul site-ului www.roviniete.ro. Scala Assistance poate, la propria sa initiativa, sa suspende temporar furnizarea serviciului, in cazul in care o astfel de dispozitie ar putea afecta semnificativ calitatea oricarui serviciu furnizat. Scala Assistance isi rezerva dreptul de a retrage acest serviciu, in orice moment si fara notificare.
In cazul in care Utilizatorul nu va primi SMS pentru serviciul achitat, acesta trebuie sa informeze Furnizorul prin e-mail: office @ roviniete . ro sau telefon: (004) 0264 593 707.
Scala Assistance ia toate masurile de precautie pentru a transmite informatiile solicitate. Scala Assistance exclude, in mod expres, orice responsabilitate, inclusiv neglijenta cu privire la orice informatii de la terti sau alte materiale puse la dispozitie sau care pot fi accesate folosind servicii de text SMS. Scala Assistance nu este responsabila sau raspunzatoare pentru evenimente neprevazute sau circumstante dincolo de controlul sau.
Drepturi de autor
SCALA ASSISTANCE beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei romane si internationale.
Continutul integral si/sau partial, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revandut, vizitat sau exploatat in scopuri comerciale, fara acceptul scris al proprietarului.
Declaram pe propria raspundere ca intreg continutul de pe site-ul Roviniete.ro este original sau foloseste resurse (imagini de produs, specificatii, video, text etc.) cu acceptul sursei (ex.: producator, furnizor etc.), fara sa incalce legea copyright-ului. Raportarea cazurilor de incalcare a drepturilor de autor se va face in scris pe adresa de e-mail office @ roviniete . ro
Conditii de utilizare. Garantii.
Utilizatorul foloseste Site-ul pe riscul propriu, SCALA ASSISTANCE fiind libera de orice raspundere pentru eventualele daune, directe sau indirecte, cauzate de utilizarea sau accesarea/ vizitarea Site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe Site. SCALA ASSISTANCE nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe Site.
Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora (incluzand, fara a se limita la: utilizarea abuziva, utilizarea frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informatii in vederea comercializarii lor, blocarea accesului etc.) vor fi pedepsite conform legii.
În cazul în care Utilizatorul nu va primi mailul prin care va fi informat efectiv cu privire la emiterea rovinietei (e-mail ce va avea ataşată inclusiv rovinieta electronică), acesta trebuie să informeze Furnizorul prin e-mail: office@roviniete.ro sau telefon: (004) 0264 593 707.
În cazul în care Utilizatorul nu va informa Scala Assistance despre neprimirea e-mailului de emitere a rovinietei, Scala Assistance nu poate fi ținută răspunzătoare pentru eventuale consecințe ale utilizării rețelei de drumuri naționale din România fără deținerea rovinietei, Utilizatorul fiind informat cu privire la obligația legală de a deține documentul copie-client, document care atestă emiterea rovinietei astfel cum este aceasta prevăzută de OG nr. 15/2002 și Ordinul 1463/2018 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. a tarifului de utilizare şi a tarifului de trecere.
In cazul in care pentru acest tip de comenzi plata nu se finalizeaza prin procesatorul de plati, ci se face transfer bancar in contul Scala Assistance inscris pe factura proforma (RO29RNCB0106129129460001), emiterea si livrarea rovinietelor se va face in functie de programul de lucru afisat pe website - de luni pana vineri in intervalul orar 08:00-17:00, cu exceptia sarbatorilor legale si doar dupa inregistrarea sumelor de bani in conturile Scala Assistance. De asemenea, mentionam faptul ca legislatia in vigoare nu permite antedatarea rovinietelor.
Astfel, daca plata se face prin transfer bancar, in afara programului de lucru, va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte:
1. Rovinietele pentru perioade de 30 zile, 60 zile si 12 luni, care au ca data start valabilitate o zi anterioara, se vor emite automat in prima zi lucratoare ulterioara datei start valabilitate, cu data start egala cu data emiterii.
2. Rovinietele care au ca data start ziua in curs se vor emite automat in aceeasi zi, iar valabilitatea acestora va incepe din momentul emiterii.
3. Rovinietele care au ca data start o zi ulterioara se vor emite automat conform comenzii plasate.
Magazinul online Roviniete.ro declara pe propria raspundere ca produsele comercializate nu sunt contrafacute.
Persoana desemnata in cadrul companiei noastre in vederea realizarii de conciliere interna, in cazul clientilor nemultumiti, este office @ roviniete . ro
Newsletter
Toate cererile formulate pe site-ul www.roviniete.ro vor include automat adresa dumneavoastra de e-mail in baza de date a newsletter-ului companiei, precum si a companiilor din grupul Scala. Pentru "Dezabonare" trebuie doar sa ne comunicati in scris acest lucru folosind adresa de e-mail: office @ roviniete . ro sau faxul companiei: 004.0264.593.707.
Nu trimitem mesaje comerciale nesolicitate (spam).
Securitatea datelor personale
Conform cerintelor Regulamentului nr. 679/27-apr-2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) și ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a-ti trimite confirmarea comenzilor, informatii despre promotii etc. Ne obligam sa nu facem publice si sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.
Conform Regulamentului nr. 679/27-apr-2016, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, te poti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre Roviniete.ro
Politica de confidentialitate
Respectam cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse si pentru informari comerciale cu privire la acest magazin. Nu incurajam SPAM-ul, nu furnizam adresele de e-mail unor terti, nu comercializam, nu oferim, nu facem schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site.
Gestionarea Comenzilor și Procedura de Conciliere
Dacă aveți probleme legate de gestionarea comenzilor sau întâmpinați dificultăți care nu pot fi rezolvate prin contactul inițial, vă rugăm să o contactați pe Mihaela Todor Sabau, responsabilă cu concilierea amiabilă, la adresa de e-mail comenzi@ roviniete .ro . Mihaela vă va asista pentru a găsi o soluție satisfăcătoare și a rezolva orice nemulțumiri legate de comenzile dumneavoastră.
Termeni și Condiții Speciale – Serviciul de Plată a Amenzilor
Data actualizării: 10.04.2025
1. Aplicabilitate și completare
Prezentul document constituie un set de condiții speciale aplicabile exclusiv serviciului de plată a amenzilor contravenționale, furnizat prin intermediul platformei digitale www.roviniete.ro, operată de SCALA ASSISTANCE S.R.L., în parteneriat cu SMITH & SMITH S.R.L., instituție de plată autorizată.
Serviciul permite utilizatorilor achitarea electronică, securizată și trasabilă a amenzilor emise de autoritățile publice din România. Acest document completează Termenii și Condițiile generale ale platformei roviniete.ro și trebuie interpretat în corelație cu acestea.
În cazul în care există neconcordanțe între cele două seturi de reguli, prevederile prezentului document vor prevala doar în ceea ce privește serviciul „Plată Amenzi”, fără a aduce atingere valabilității reglementărilor generale aplicabile altor servicii de pe site.
2. Descrierea serviciului
Utilizatorii platformei www.roviniete.ro au posibilitatea de a efectua plăți online pentru amenzi contravenționale emise de autoritățile din România, printr-un flux complet digital, dezvoltat de SCALA ASSISTANCE S.R.L., în parteneriat cu SMITH & SMITH S.R.L., în calitate de instituție de plată autorizată.
Procesul implică următorii pași:
- introducerea de către Utilizator a datelor necesare identificării amenzii (ex. serie/număr, CNP, valoare, instituție emitentă);
- procesarea plății online prin intermediul unui procesator de plăți autorizat (ex. PayU);
- transferul automat al fondurilor de la Plătitor, prin SMITH & SMITH S.R.L., către instituția publică emitentă a amenzii.
După efectuarea plății, Utilizatorul va primi o confirmare electronică a tranzacției. Aceasta nu garantează înregistrarea instantanee a stingerii amenzii în sistemul autorității competente, operațiune care ține exclusiv de termenele și procedurile instituției publice beneficiare.
Serviciul este disponibil 24/7 pentru inițierea plății, însă procesarea efectivă are loc în 5 zile lucrătoare, prin agentul Smith & Smith înregistrat sub nr. IP-RO-0006-A-RO-033.
3. Părțile implicate
În cadrul furnizării serviciului de plată a amenzilor prin platforma www.roviniete.ro, sunt implicate următoarele entități:
- SCALA ASSISTANCE S.R.L., cu sediul în România, în calitate de operator tehnic al platformei și furnizor al infrastructurii digitale. SCALA ASSISTANCE S.R.L. administrează website-ul www.roviniete.ro și asigură funcționarea corespunzătoare a fluxului de plată, fără a colecta sau reține fonduri în nume propriu;
- SMITH & SMITH S.R.L., instituție de plată autorizată de Banca Națională a României, în calitate de operator de plată, responsabil pentru recepționarea fondurilor de la Utilizator și transmiterea acestora către autoritatea publică emitentă a amenzii;
- Utilizatorul, persoană fizică sau juridică, ce utilizează serviciul în scopul achitării unei amenzi contravenționale și care acceptă integral prezentul document, precum și Termenii și Condițiile generale ale platformei.
4. Acceptarea condițiilor
Utilizarea serviciului de plată a amenzilor disponibil pe www.roviniete.ro presupune acceptarea expresă, prealabilă și necondiționată a prezentului document, precum și a Termenilor și Condițiilor generale ale platformei.
În mod specific, Utilizatorul declară că:
- a citit și a înțeles prezentul document;
- are vârsta minimă legală de 18 ani și capacitate deplină de exercițiu;
- este de acord cu caracterul ireversibil și personalizat al operațiunii de plată;
- acceptă prelucrarea datelor personale în scopurile specificate în secțiunea corespunzătoare.
Acceptarea se realizează prin bifarea căsuței „Accept termenii și condițiile” înainte de finalizarea tranzacției. Acest gest constituie un consimțământ valabil și echivalează cu încheierea unui contract la distanță, în condițiile Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, republicată și Legii nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale și prestarea serviciilor de încredere bazate pe acestea.
5. Tarife și comisioane
5.1. Utilizarea serviciului de plată a amenzilor presupune achitarea de către Utilizator a următoarelor componente:
- suma integrală a amenzii contravenționale, așa cum a fost stabilită de autoritatea publică emitentă – sumă care nu este purtătoare de TVA;
- comisionul de procesare, perceput de SMITH & SMITH S.R.L. pentru facilitarea tranzacției – acesta poate include TVA, dacă este aplicabil, conform legislației fiscale în vigoare.
5.2. Comisionul include toate costurile aferente procesării, infrastructurii digitale, intermedierii și serviciilor de informare și suport oferite prin platforma www.roviniete.ro.
5.3. SCALA ASSISTANCE S.R.L. și SMITH & SMITH S.R.L. își rezervă dreptul de a actualiza valoarea comisioanelor, cu respectarea cerințelor legale privind informarea prealabilă a Utilizatorului, modificările devenind aplicabile numai pentru tranzacțiile ulterioare afișării acestora pe site.
6. Confirmare și responsabilități
6.1. După efectuarea plății, Utilizatorul va primi o confirmare electronică automată, care atestă că tranzacția a fost procesată de platformă și transmisă spre decontare către instituția emitentă a amenzii.
6.2. Această confirmare nu echivalează cu stingerea automată a obligației contravenționale, întrucât înregistrarea efectivă a plății în sistemul instituției publice poate depinde de termenele și procedurile proprii ale acesteia.
6.3. Utilizatorul este pe deplin responsabil pentru:
- introducerea corectă a tuturor datelor solicitate în formularul de plată;
- verificarea informațiilor înainte de finalizarea comenzii;
- contactarea promptă a serviciului de suport în cazul în care nu primește confirmarea livrării către autoritatea competentă.
6.4. SCALA ASSISTANCE S.R.L. și SMITH & SMITH S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea înregistrării plății în cazul în care aceasta este cauzată de:
- date incorecte furnizate de Utilizator;
- deficiențe în infrastructura digitală a instituției publice;
- întârzieri cauzate de procesatori de plată terți (ex. PayU);
- situații de forță majoră sau disfuncționalități externe platformei.
7. Rambursări și anulări
7.1. În conformitate cu art. 16 lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, serviciul furnizat prin platforma www.roviniete.ro constând în achitarea amenzilor contravenționale este exceptat de la dreptul legal de retragere, întrucât implică furnizarea de servicii personalizate în mod clar, executate pe baza unor parametri unici furnizați de Utilizator (ex. CNP, serie amendă, autoritate emitentă, sumă fixă).
7.2. Prin natura sa, serviciul este ireversibil și imposibil de anulat după confirmarea plății, deoarece fondurile sunt transmise imediat instituției beneficiare, iar procesul nu poate fi oprit, modificat sau revocat.
7.3. Rambursarea sumelor este posibilă doar în situații excepționale, respectiv:
- în cazul unei plăți duble pentru aceeași amendă;
- în cazul unei erori tehnice dovedite, imputabilă platformei sau procesatorului de plată;
- în situația obiectivă a imposibilității transmiterii fondurilor către autoritatea publică responsabilă.
7.4. Orice cerere de rambursare trebuie transmisă în scris, însoțită de documentele justificative și codul de confirmare a tranzacției, în termen de maximum 60 de minute de la efectuarea plății.
Solicitările vor fi analizate individual, iar răspunsul va fi comunicat în cel mult 30 de zile lucrătoare.
8. Protecția Datelor cu Caracter Personal
8.1. Datele cu caracter personal ale Utilizatorului sunt prelucrate de SCALA ASSISTANCE S.R.L. și SMITH & SMITH S.R.L., în calitate de operatori asociați, în conformitate cu:
- Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor;
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
- legislația specifică aplicabilă instituțiilor de plată.
8.2. Scopul colectării și prelucrării datelor este:
- identificarea corectă a plății și a Utilizatorului;
- executarea obligațiilor legale și contractuale privind serviciile de plată;
- prevenirea spălării banilor și a fraudelor;
- asigurarea trasabilității tranzacțiilor și auditului operațional.
8.3. Datele colectate pot include: nume și prenume, CNP/CUI, adresă de e-mail, număr de telefon, date bancare, sumă tranzacționată, coduri de identificare a amenzii, IP și alte date tehnice.
8.4. Datele sunt păstrate pe durata necesară îndeplinirii scopurilor menționate, conform termenelor legale aplicabile serviciilor financiare și fiscale.
8.5. Utilizatorul are dreptul de a solicita: accesul la date, rectificarea, ștergerea, restricționarea, opoziția la prelucrare și portabilitatea datelor, printr-o solicitare scrisă transmisă către operator.
8.6. Pentru detalii complete, Utilizatorul este rugat să consulte Politica privind protecția datelor cu caracter personal, disponibilă în mod permanent pe site.
9. Suport și conciliere
Pentru orice întrebări, sesizări, solicitări de corectare a unor erori sau nelămuriri privind funcționarea serviciului de plată a amenzilor, Utilizatorii pot contacta echipa de suport prin următoarele canale:
- E-mail suport tehnic: comenzi @ roviniete.ro
- E-mail suport juridic: juridic @ roviniete.ro
- E-mail pentru conciliere amiabilă: comenzi @ roviniete.ro
- Telefon contact: +40 21 300 96 96
SCALA ASSISTANCE S.R.L. se angajează să ofere un răspuns în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la primirea solicitării, în conformitate cu legislația privind soluționarea alternativă a litigiilor.
10. Jurisdicție și reglementări aplicabile
10.1. Prezentul document, precum și serviciul de plată a amenzilor reglementat prin acesta, sunt guvernate de legislația din România, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, republicată;
- Legea nr. 214/2024 privind utilizarea semnăturii electronice, a mărcii temporale și prestarea serviciilor de încredere bazate pe acestea;
- Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată și pentru modificarea unor acte normative;
- O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
- Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protecția datelor personale;
- Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
10.2. Eventualele litigii apărute între Utilizator și SCALA ASSISTANCE S.R.L. și/sau SMITH & SMITH S.R.L. se vor soluționa mai întâi pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea sesizării.
10.3. În cazul în care nu se ajunge la o soluționare amiabilă, competența revine instanțelor judecătorești din România, conform dreptului comun și regulilor de procedură aplicabile.
Servicii GRATUITE 100% online!
Livrare imediata!
CONFIRMARE PRIN E-MAIL!